Vårkänslor

Åhh vilket väder vi haft, jag älskar det. Nu vill jag bara vara ute och njuta. Jag har haft en pause från löpningen i 1,5 vecka pga att jag varit så sjukt snorig och hängig. Latmask!! tänker ni nu, men nej. Jag har varje dag tagit minst en promenad och förbrännt minst 400 kcal/dag och imorse gick jag 10km och brännde hela 733 kcal. Känns gött. För övrigt står vikten på detsamma men jag har ändå degmage, tror inte jag pallar bröd. Fiser som en tok om jag äter vitt bröd,speciellt skogaholms-bröd. Har dom nån speciell ingrediens som inte min mage pallar? För övrigt vill jag tacka för peppkommentarer. Kraaaam

Kommentarer
Postat av: sisT

Hej...kämpa på MEN kolla så du inte lurar dej på hur mkt kalorier du bränner när du är ute o promenerar...enl viktklubbs motionstabell måste du gå i tuff takt 6,4 km/tim i 130 minuter för att bränna 730 kacl...har märkt att vissa appar inte stämmer alls o då blir man så besviken!! Själv går det inge vidare just nu, är för "nöjd"..haha lustigt hur man tänker...ha det gott..kram

2012-05-03 @ 18:57:08
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Såg att du skrivit! Har tagit en paus från pulver och blogg. Men nu är jag igång igen! :)

2012-05-07 @ 05:30:30
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0