Hallå

Nu sitter jag och kollar runt efter nån seriös sida som talar om hur många kcal jag ska äta per dag för att gå ner i vikt i lagom takt och samtidigt orka träna, alltså en optimal balans. Rätt svårt måste jag säga men jag tror att jag bestämt mig för 1300 kcal/dag.

Hittills har jag ätit detta (obs jag klev upp 05.30)

Frukost: Idl keso 55 kcal, hallon 40 kcal, ägg 88 kcal, falurågrut 80 kcal, lite mjukost 40 kcal.

Tidig mellis: Skyr 120 kcal


Planen för lunch är en camebridgepåse Kakao-mint 158 kcal och en mellis med keso och hallon 75 kcal.

Måndag och tisdag gick jag långa promenader, 10 km. Onsdag vila. Torsdag 5 km löpning.Fredag-lör-söndag vet jag inte hur jag ska lägga upp men jag ska hinna med en långpromenad och ett löppass.


Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Tack! Det är faktiskt inte så svårt, inte denna gång. Känns som att det är mycket lättare att köra LCD än VLCD! Med träning ger det väl ändå ungefär samma resultat. Allevos High Protein Chocolate är dessutom supergod! :) Jag hade nog inte kört om inte en kompis tjatat på att jag skulle sympatiköra med henne, då hon kör VLCD nu. Men sen så känner jag att bikinisäsongen närmar sig och det vore bra gött att få bort de sista störande kilona!

2012-05-11 @ 20:14:37
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0