god morgon god morgon

En ny härlig solig dag. Igår blev det en hel del motion förs en 7 km lång rask morgonpromenad sedan en 4 km cykeltur med kärra efter (lite mer tungtrampat) och slutligen på kvällen en 4km löprunda och sedan måste jag nog förbrännt en hel del när jag övrig tid under dagen städade huset och möblerade om :) Inte okynnade jag med maten heller. Men vad jag inte har berättat är att hela helgen var jag i Stockholm med jobbet på kurs och då flödade det god mat och dryck, faktiskt så tänkte jag lite på vad jag stoppade i mig men visst blev det en hel del.

Frukosten idag bestod av 2 koppar kaffe 2 mackor(grovt bröd som magen verkar gilla) med 2 ägg på. Gott och mättande med mycket protein.


För övrigt måste jag erkänna sisT att jag kollade upp det du sa och du har så rätt, enligt motionsdagboken som blev samma promenad med samma tid endast 360 kcal och inte 733 som min app visar:( deppigt, nu byter jag app.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0