vägning

Nu har jag varit och vägt mig, ytterligare 1kg minus. Men nu går det sakta tycker jag, det var roligare när jag tappade 5 kg på en vecka. Hursomhelst så har jag tappat 12kg på 6 veckor, det är väl inte illa pinkat ändå. Men jag vill nog tappa 5 till minst. Nu väger jag alltså 75,7 kg, hallå det är ju jättemycket. Bara att kämpa vidare. Jag hoppas att ni inte väntar med spännig på måtten för jag orkar verkligen inte :( och imorgon ska jag ju jobba så då blir det inget. Ni får hålla ut lite till med det. Gääääsp nu ska jag slänga mig på soffan för resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Men det är superbra go girl

2012-03-06 @ 19:27:37
URL: http://doitestelle.wordpress.com
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Tack! :) Hmm.. Vet inte riktigt faktiskt? Mäter du där du är som allra allra störst? Jag har ganska smal midja, 66-67 cm tror jag räknas som en 34/36:a iaf när man kollar på HM's storleksguide? Och det verkar stämma eftersom alla plagg jag köpt från dem nyligen är i stl 34-36 eller XS/S. Sen är min booty ganska så stor, över stussen där jag är som störst mäter jag hela 100 cm och enligt dem ska det vara en stl 40. Men samtidigt så har en stl 40 ca 76 cm midja enligt dem, vilket då är 10 cm större än min. Jag smalnar alltså av ganska så rejält efter rumpan. Kanske storleken för brallorna avgörs mer av magpartiet än stjärten?

2012-03-06 @ 19:29:28
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0