Uppsvälld

Ok nu har jag börjat äta igen, ett mål alltså och så fortsätter jag med tre påsar/dag. Nu känner jag mig uppsvälld och fet. Idag har jag hittills ätit en påse till frukost och lax och rödkål till lunch. Nu är jag proppmätt, känns som om jag inte behöver äta mer idag. Det är så konstigt när man gått ner i vikt så snabbt och när man inte ätit ordentligt på så länge för en del av mig är livrädd för att äta och livrädd för att jag ska gå upp vikt igen och en annan del av mig vill smocka i mig allt möjligt. Frossa i godis och sötsaker. Man blir nog lite knäpp av´att banta men jag ska kämpa för att få ett normalt förhållande till mat, det har jag nog aldrig haft. Men jag hoppas att om jag börjar träna mer så kan man äta lite av allt utan att behöva "banta" mer ha ett sunt tänk helt enkelt. Men jag vet inte om jag är fucked up forever. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0