Tjingeling

Godag denna ljuvliga söndagskväll, idag har det varit härligt väder och jag har varit ute och promenerat. Ikväll när pojken har lagt sig så ska jag även ut och springa mina 4 km och hoppas på att slå den förra tiden :) Jag och en kompis har anmält oss till tjejmilen i sep och det känns så himla gött att inte bara träna för att bli smal utan även för det ändamålet. Det ska bli riktigt skojj, sen på kvällen blir det att fira med god mat,vin och en utekväll i storstan. Lyx för en småbarnsmorsa som mig, jag tycker iofs. att det är lyx att åka och jobba varje onsdag så det är inte så svårt att lyxa till det för min del.
Jag börja trivas mer och mer i min kropp nu och det är en sån ljuvlig känsla, nu vill jag bara ner under 70 kg så kommer livet vara fulländat. Imorgon ska jag träffa en kompis som inte sett mig sedan jag gick ner i vikt, hon vet inte heller om ja jag tappat vikt så det ska bli mycket spännande att se vad hon säger (om hon säger något) Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Sånt måste vara superkul att träffa dem som inte sett en och inte vet vad du håller på med så hoppas vi får höra vad hon sa sedan

2012-03-12 @ 06:20:26
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0