Smalare och smalare

Hej igår jobbade jag därav noll bloggande. Men idag blir det desto mer. Det är svårt att fatta att man faktiskt blir smalare varje dag som går. Jag tror på något konstigt sätt att man ska ha nått sitt "tak" för viktminskning och att det stannar av, men man krymper verkligen hela tiden och i samma takt känns det som. Igår vart det många kommentarer på min vikt och det är ju skoj att höra. Igår innan jag åkte till jobbet knäppte jag denna bild och vilken skillnad va? Tycker faktiskt att jag ser riktigt bra ut :)





Det är ju otroligt egentligen att man kan få allt fett att försvinna, jag är så glad att jag tog itu med det för jag är så lyckligt nu, jag och min sambo ler åt varandra heeeela tiden och livet känns toppen. Pepp till er andra som också kämpar med vikten, fortsätt. Det är sååå värt det i slutändan. Och jag är långt ifrån klar, ett tag till kommer jag kämpa på. Sen får väl detta bli en tränings och matblogg. Kanske ska blogga om när jag börjar träna inför tjejmilen.

En sak till: tipsa gärna om bra bloggar i samma kategorisom min, tycker det ärsuperskoj att läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0