Resultatdag

Här kommer lite bilder försenat, dom skulle ha presenteras igår men dagen sprang iväg för mig. Jág kan inte presentera någon vikt för er än för jag ska väga mig i eftermiddag. Jag ser inte fram emot det, känner mig tjockare:( Här kommer iaf. bilder från denna veckan (6:e veckan)

Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.

Lite skillnad har det blivit på dessa 6 veckor iaf.Återkommer med mera resultat


Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Jag kan ta lite bilder i helgen :) Har aldrig riktigt tid att ta på morgonen! Vill ju helst ta innan man fyllt magen med massa mat :P

2012-03-06 @ 08:48:42
URL: http://tftw.blogg.se/
Postat av: MAMMA MU

wow vilken skillnad. Hejja hejja :-)

2012-03-06 @ 10:16:05
Postat av: Ella

Mamma mu: Tack, ja nu börjar det synas lite mer. Och kännas :)

2012-03-06 @ 10:52:06
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0