Resultat

Japp here we go again

Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.











Och en till lite reminder (samma byxor)



Första bilden var typ vecka 2 kanske och då saknades typ 1dm för att få ihop brallorna. Och andra bilden vecka 4-5 typ och tredje bilden idag. (fortfarande vidriga lovehandels) nackdelen med graviditeten är att jag är så lös i kroppen, jag får ju fanimej överhäng på byxor som är förstora :( kanske blir bättre när jag blir ännu smalare.




Dessa shorts köpte jag online när jag var nyförlöst i somras och trodde att jag skulle komma i dom, gissa om jag blev ledsen när jag inte fick upp dom över höfterna :( Nu går det ju bättre, men i sommar hoppas jag dom är baggy. Det återstår att se.......

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack, ja jag hoppas att jag klarar dessa första jobbiga dagarna, sen rullar det ju bara på :)

Shit, va duktig du är och vilken skillnad, bra jobbat tjejen :)

2012-03-12 @ 13:37:52
URL: http://viktfreak.blogg.se/
Postat av: Estelle

Får jag gissa så gissar jag att med denna takten så kommer schortsen vara för stora i sommar :-)



Jag har sagt det förr och säger igen, du är grym tjejen :-)

2012-03-12 @ 16:24:59
URL: http://doitestelle.wordpress.com
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Usch då, hoppas inte det hehe. Idag har iaf gått bra :) Bävar lite inför imorn och övermorn. Men det ska nog gå vägen! Jag försöker fokusera på hur bra det gick förra gången, och att det blir bättre bara man klarar de första dagarna. Mitt psyke är nog fortfarande lite inne i VLCD-mode sen förra gången, hunger är mer en regel än ett undantag ;)

2012-03-12 @ 21:54:49
URL: http://tftw.blogg.se/
Postat av: Sanne

Hej! Tack så jättemycket! Det går bra för dig också ser jag! :) Bra jobbat! =)

2012-03-12 @ 22:07:11
URL: http://keennas.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0