Ny dag med nya tag

Det känns bra att jag på nytt vill få detta att funka, att jag inte bara ger upp och äter upp mig igen. Nej idag ska det bli förbättringar och löpning till kvällen. Bloggen är också så himla bra, man vill inte misslyckas offentligt liksom. Måste skärpa mig för "er" skull, såklart gör jag detta för min skull men med era ögon på mig så har jag lite mer press och jag gillar't.


Dessa nyinköpta skönheter gör löp ningen till en lätt match





Den här maten kommer att förtäras idag tillsammans med 3 camebridgepåsar.




Obs: detta är inte 1 portion, det är 3st som består av rödkål,vitkål,morätter,vitlök och bladpersilja tillsammans med lax och färsk rosmarin. Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0