Morning morning

När man har barn får man aldrig sovmorgon :( Igår var vi på middag hos ett par kompisar, det bjöds på lax,potatis och två kalla såser, till det sallad och vitlöksbröd. Efterätten lyckades jag så smidigt slippa utan att gå in på att jag bantade, det känndes så bra. Värdinnan tog inte illa upp tror jag, alla var så himla mätta så dom andra tog bara en jätteliten bit och jag sa bara att jag inte fick i mig mer.  Nog illa att jag tog en snutt vitlöksbröd och dessutom 1 potatis. Jag åker inte och väger mig idag, jag kommer bara bli ledsen och dessutom har jag så mycket soppor kvar. Jag väger mig när dom är slut. Skulle gissa på att dom räcker till ons-torsdag nån gång. Men måtten och bilderna kan ni få imorgon iaf. Idag tänkte jag också försöka komma ut på en springtur, det beror på hur sammarbetsvillig min sambo är. Om han kan ta sonen ett tag. Grejen är att vi renoverar en hel våning så min sambo är där typ nästan hela sin lediga tid och jag gissar att han ska vara där även idag så då kanske löpturen får vänta tills ikväll när han har slutat av renoveringen. Hej svejs sålänge

Kommentarer
Postat av: Estelle

Låter som du smidigt och enkelt kom förbi efterrätten :-) härligt

Håller på dig och vad duktig du är som springer, det har jag varken ork eller kondis för ännu utan jag är glad för att jag just börjat cykla igen och orkar det.

Har inte gjort nåt sen jag blev sjuk fförsta gången så tar det lugnt nu i början.



Hoppas ni får en fin söndag

2012-03-04 @ 07:55:52
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0