Konstiga jag

Vad fan håller jag på med, kl är halv nio på morgonen och jag har redan pressat i mig två äpplen och en shake. Vad gör jag? jag vet inte. Kan det vara löpningen som gör mig hungrigare eller har jag bara släppt taget? Jag var ut och sprang igår igen, då gick det inte lika bra. Stegen var tunga och jag fick varva med att gå. För övrigt så oroar jag mig väldigt över mina ben, när jag kommer hemfrån löpniongen så har jag vansinnigt ont i benen, som växtvärk när man var liten om ni minns hur det känndes. Jag måste knåda och greja med benen men det försvinner inte (gör grisont) på morgonen när jag vaknar är det borta igen. Ovana, kanske. Det tar väl en stund för en otränad flodhäst att komma igång med löpningen antar jag, men jag hoppas "växtvärk" känslan försvinner. Ett tag tänkte jag att det var benhinnorna, men det gör ont hela vägen upp i låren och behinnorna är så vitt jag vet bara i smalbenen. Nej fy, jag känner mig allmänt oduglig måste jag erkänna. Och snart ska jag och väga mig, det blir nog söndag. Resultatet på vågen kommer avgöra mitt humör framöver. Just nu suuuuger allt blääää.

Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

Styrkekram <3

2012-03-16 @ 08:54:18
Postat av: Ella

Tack snälla :)

2012-03-16 @ 09:59:28
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack:) Jo man måste verkligen ha drivet annars går det inte. Gick ju inte så bra för mig sist jag skulle börja med det just för att drivet inte fanns. Men jag vet om att du kommer hitta drivet igen, du har gjort enorma och helt fantastiska framsteg, så du fixar att ta tillbaka drivet och dina resultat kommer att bli ännu bättre om möjligt :)

Vi får peppa varandra :)

2012-03-16 @ 11:07:54
URL: http://viktfreak.blogg.se/
Postat av: Elins viktblogg

Ja tack snälla! :) Det var det jag ville veta. Hihi! Hade ingen aning om det.

2012-03-16 @ 11:41:51
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0