Jag har tjockat på mig

Ja fy fan kära bloggvänner, jag har svikit er men framförallt mig själv. Jag har inte tagit några soppor idag, och igår tog jag en till frukost och sedan inget mer.Och istället äter jag mat OCH kolhydrater, bröd, något kex, en frukt osv. Vad är fel? jag gruvar mig så sjukligt för att åka och väga mig så jag kommer inte iväg och köper nya soppor. Där är problemet. Men imorgon ska jag ta tjuren vid hornen och hopp upp på sadeln igen! Väga mig även om siffrorna kommer slå mig som en käftsmäll. Jag erkänner att jag misslyckats. Men nu är frågan om jag ska straffa mig själv med två veckors ren kur på detta eller om jag ska köra en strikt kombinerad kur. Jag är ju förihelvete långt ifrån nöjd med min vikt, jag kan inte ge upp nu. Hjälp mig!!! innan jag tappar greppet!


Kommentarer
Postat av: Novali

Men du bruden det som händer igår hände just igår, idag är en ny dag med nya tag och nya mål.

Klart du ska kämpa vidare och var stolt för de kilon du gått ner för det är närmare dit huvudmål än du var när du börja.

Ny dag idag så kämpa bruden :-)

2012-04-01 @ 10:06:48
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0