hej svejs

Igår jobbade jag så då hände inget på bloggen. Men däremot hade jag sån otrolig energi när jag kom hem så då bestämde jag mig att det var bäst att ta vara på det. Man vet aldrig när man får överskottsenergi igen. Iallafall så var jag ut och löpte! Jippie vad det var underbart, med musik i lurarna så känndes det som om jag flög fram. Jag sprang 3,5 km me två korta stopp. Det tycker jag själv är fantastiskt bra med tanke på att jag inte tagit ett löpsteg på iaf. 1,5år och dessutom gått upp 28 kg och ner 22 kg därimellan. Nu ska jag försöka komma ut och löpa även på fredag igen. Jag tänkte försöka ställa in mig på fredag, måndag och onsdag.

Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Nej jag blir aldrig sugen på godis eller sånt längre. Jag åt lite av glassen, sen var jag mer än nöjd. Ibland så dricker jag cola zero, men jag märker ingen påverkan på sötsuget där heller. Jag verkar ha vant mig av med både sug och en del av hungern tack vare kuren!

2012-03-08 @ 21:30:28
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0