hej på er

Dåå var det måndag igen och jag funderar på köra lite resultatbilder och mått, undrar också om jag ska väga mig trots att jag har soppor kvar, men inte många. Igår var jag ute och löpte igen, 5km och det gick något tyngre än tidigare får jag lov att säga.

Mer och mer börjar jag längta efter ett vanligt liv, jag är beredd att träna lite mer bara om jag får äta igen och jag vet inte varför jag längtar så efter det för at är inte sugen på något speciellt. Jag vill bara slippa allt krångel, under tiden som jag har kört den här kuren så har matlagningen blirívit sådär för sambon. Han har lixom inte ätit riktigt han heller, det har blivit nån macka hit eller dit och några stekta ägg osv. Nu vill jag börja laga mat, nyttig mat. Förresten så  skulle jag vilja ha tips på en god och mättande kcalsnål frukost och jag äter inga lightprodukter.Jag tror att ägg i olika former är oslagbart bäst men jag vet inte hur jag ska äta det, kokt ägg är bara gott på hårdbröd. idag ska jag och lillgrabben åka till min farmor ochsova kvar där, det känns gryvsamt för inatt sov han inge bra. Vaknade 1.00,2.00,3.00,4.00 och ville kliva upp 6.00 och jag själv somnade 24.00. Några erfarna mammor med tips på hur man löser sömnproblem på en 10 månaders? Jag och sambon har bestämt att om det inte har bättratsig så ska vi "metoda" honom på något sätt på semestern för då kan båda ge 100 procent och det gör inget om vi inte får sova 1-3 nätter. Ses senare med lite resultat :) tjingeling

Kommentarer
Postat av: Novali

Det är jobbigt när de små älsklingarna inte sover bra, hur mycket sover han under dagen?

Kanske kan dra ner tid där?



Våra sover också illa i perioder dels pga utveckling och dels om vi gjort mycket under dagen så bearbetar de sånt på natten och ibland kan en miljöombyte vara bra så att de sover, funkat på mina.

Jag har haft rätt okej nattrutiner de har fått sova i egna sängar själva vi myser en stund och sen går jag och då lyssnar de på en godnattsaga och har en lampa tänd och efter en stynd sover de, så jag är lite bortskämd men vara ute mycket tröttar ut dem också.



Kan du inte göra omelett en dag och så äggröra det är vad jag kommer på som äggfrulle

2012-03-26 @ 06:52:21
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0