Godmorgon vänner

Ny dag med nya tag, igår var jag ute och sprang igen som utlovat 4 km. Jag förbättrade min tid med 1 minut mot föregående runda. Igår sprang jag på prick 25 min och det är ju knappast någon racerfart men jag är jättenöjd och tjejmilen är ju inte förens i september.Idag kommer lite resultatbilder igen eftersom det är måndag men måtten tar jag varannan vecka nu när cm:rarna inte försvinner lika snabbt längre. Och vägning blir det inte idag heller för jag har nästan hälften av alla soppor kvar så jag behöver inte köpa nya. Jag vill inte väga mig på min våg heller,dels väger den nog fel och så är den inte digital (måste köpa en sån) Och vad det gäller mina soppor så är jag så grymt dålig på att få i mig tre stycken/dag när jag dessutom äter ett mål mat. Därför blir det så mycket soppor över. Vi hörs senare igen, nu ska jag leka lite med min lilla son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0