Godmorgon tisdag

Denna vecka får ni inga resultatbilder, mått eller vikt som ni förstår. Ingen mening att lägga upp sånt när man gått UPP i vikt. Men igår var jag ute och sprang igen i mina nya skor, åh himmel vilken skillnad. Jag trodde verkligen inte att skorna hade så STOR betydelse, men det hade dom verkligen. Inga smärtor i bena när jag kom hem. Och jag har köpt en Löparvagn/cykelvagn till in lilla son så han fick följa med och han gillade det. Sov hela vägen.










För övrigt så har jag skött mig på matfronten och det känns mycket bra. Vi var hos svärisarna igår och dom ville bjuda på pizza. Jag tog med min kvällsshake och smuttade på. Idag ska jag och sonen ut på äventyr igen. Vi ska hälsa på min mormor so bor en bit bort så hela dagen komer gå åt. Vi ses ikväll, får se om det blir nån kvällstur med skorna och ev. vagnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0