Ett bakslag -på riktigt.

Jag hann med en vägning trots allt, men frågan är om det var så himla bra? Nyäten efter visningen och allt. NEJ det var inte bra +1,2 kg, fattar ni? jag blev gråtfärdig. Men nu känner jag mig bara peppad, nu ska jag faan skärpa mig. Inge mer tjafs, och ni andra bloggbrudar vars bloggar jag läser ni peppar mig! Jag är svarta fåret i ligan, den enda som går UPP i vikt. Men det ska det bli ändring på minsan, no more fusk. Och löpningen fortsätter jag med.

Jag ger inte upp i första taget, nu när den här viktökningen har sjunkigt in liteoch jag har fått fundera lite så ger det mig bara pepp, jag måste fixa detta. I sommar ska jag vara smal, jag ska vara bekväm i bikini loch jag ska vara het som få på Peace and love festivalen. Imorgon är en ny dag......

Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Du är jätteduktigt! Viljan är halva grejen. Bara de som verkligen vill kan gå ner i vikt på det sättet vi vill. Och du har verkligen viljan! Tror du måste komma in i bättre rutiner bara? Sen så springer du en hel del och förhoppningsvis har du byggt lite muskler :)



Svar på det du skrev till mig:

Ja människor är konstiga. Andras viktnedgång är som en nagel i ögat på dem. De har väl dålig självkänsla helt enkelt! Varför ska vi inte få bli så snygga som vi bara kan utan att de ska lägga sig i? Typiskt svenskt.

2012-03-19 @ 05:36:32
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0