Bakslag 1 och 2

Ja fast bakslag låter så allvarligt så vi kan säga bakslag light. Nummer 1 är; Jag har ont i halsen och har blivit förkyld så jag kan inte löpa som jag tänkt och det tycker jag uppriktigt känns fördjävligt eftersom det har varit så grymt kul och skönt att ta dessa löpturer. Nu hoppas jag att detta är snabbt övergående. Bakslag light nr 2 är ; jag har börjat att medvetet och omedvetet att stoppa småsaker i munnen och att samtidigt tänka "det här gör inget, det här lilla" Men i det stora hela så gör det ju det och jag vet om det. Fy, skärpning. Det är inga direkta onyttigheter jag stoppar i mig utan snarare småsaker när jag gör i ordning mat till sonen. Tex i vindruva eller en sked banan eller två. Men det är ju kolhydrater och det ska jag inte äta ännu. Jag kanske borde gå tillbaka på ren kur en sväng igen. Men inte ännu tror jag. Närmare våren tänkte jag hoppa på ren kur igen och inte viktminskningen raskar på och med tanke på mina hyss så kommer det nog inte hända. Förresten nu när jag ändå är igång och biktar mig kan jag passa på att avslöja att jag lunchade ju med min vän igår och då tog jag en mozzarellasmörgås (fyfyfyfyfy) Inte bra.
Och för den som undrar; Hon nämde inte min viktminskning!!!
 Sorgligt tycker jag , att hon inte kan unna mig det menar jag. Hon själv har tappat runt 20-25kg dom senaste åren och varje gång jag träffat henne har jag påpekat att hon blivit så smal och fin. Och när jag körde camebridgekuren förra gången så var det tillsammans med henne. Synd, hon såg det iaf.  men sa inget. Kram på er bloggvänner

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är faktiskt sorligt att hon inte kunde unna dig det. Handlar bara om avundsjuka och hon måste känna sig väldigt osäker på sig själv som inte kan ge komplimanger till andra och speciellt till sin vän, tråkigt. Men jag tycker att du är grymt duktig och du ser jätte fin ut och det är jätte stor skillnad! Bra jobbat och det unnar jag dig:)

2012-03-13 @ 08:27:31
URL: http://viktfreak.blogg.se/
Postat av: Estelle

Jag håller nog med Sofia att det var dåligt att hon inte kunde unna sin vän den responsen.

Jag menarr jag känner inte dig annat en via ddet som skrivs och visas här och jag är som jag sagt innan grymt impad av dig och den skillnad jag ser och tro mig jag är dålig på sånt i vanliga fall men det är så tydligt här.



Låt det rinna av dig och kämpa vidare så hejjar vi bloggbrudarna fram dig till mål.

2012-03-13 @ 19:11:29
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0