Åh jag blev så glad

Ni kanske min s den gula klänningen som jag inte fick ihop för några veckor sedan, den åkte på idag för skojs skull. Och voila.


 









Och så testade jag min "drömoutfit" jag tycker det är så snyggt och vid något tillfälle ska jag ha så. Och jag kunde få på mig även det vilket gjorde mig så glad. Ni anar inte hur mycket kläder jag har i min garderob som jag testar fram och tillbaka, mycket har jag kommit i och mycket har jag kvar. Men det är en bra morot för mig.

 och jämför detta medhur jag såg ut när jag startade:


Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.

Kommentarer
Postat av: Novali

Snuggt bruden vilken fantastisk skillnad

2012-03-23 @ 17:21:49
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0