Vad gör man? när man aldrig lär sig........

Jag är fet igen!!! Vad ska jag göra, jag erkänner, jag kan inte vara normal! Jag kan inte äta lagom, jag kan inte ta bara en.....bara lite....det blir alltid mycket,frosseri. Nu väger jag 75 kg igen vilket betyder att jag gått upp 4 kg nästan sen jag slutade kuren. Fan tar mig, hur ska jag göra? ska jag börja om med kur igen? lär jag mig något av det? Hur ska jag börja ta kontroll över mitt liv? utan kurer och dieter? Någon som känner igen sig? som vet vad jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: D

Jag känner igen mig.. Jag var också sån efter min kur.. Jag har gått upp 2 kg men har bestämt mig för att inte gå upp mer än så. Jag äter väldigt kalorifattig mat numera, mkt ägg antingen kokt eller stekt med grönsaker till. Det funkar rätt bra, går ner i vikt litegrann per dag också. I längden kanske det kan bli lite tråkigt, men samtidigt så försöker jag tänka på att jag trivs bäst i min nya kropp :) lycka till och kämpa kämpa :))

2012-06-09 @ 01:02:52
Postat av: Jennifer

Hoppas det löser sig för dig, vill man så kan man, även fast det är jobbigt. Det är ju värt de i slutändan men jag kan känna igen mig lite i vad du skriver. Fick inspiration av ditt bloggnamn när jag gjorde min blogg hihi :)

2012-06-13 @ 17:07:34
URL: http://slankabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0