Ny dag......nu igen

God morgon dagens vikt är 73,3 kg så nu har jag fått vatten på kvarn kan man säga. Jag tog en shake imorse istället för frukost och funderar även på att byta ut nån mer måltid under dagen. Jag ska även ta mig till eljlusspåret och springa 4 km vilket kan låta lite men terrängen där tar död på vem som helst. Brandta backar och upp och ner. Iaf. otroligt fin natur så det är mycket harmoniskt att springa där. Hoppas jag kan klämma ner något kg till midsommar, det vore så skönt att känna sig lite extra snygg en sån dag. Kram på er och kämpa på

Kommentarer
Postat av: perfectboody

Duktigt :)

2012-06-21 @ 17:44:03
URL: http://perfectboody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0