Nu, då, förr och överhäng

Bild tagen under resans gång, här harjag tappat ett antal kilon
 
 
 
 Och detta är bilder från idag, som ni ser sitter dom lösare nu. Men som jag visar på bilden genom att peka, så blir det överhäng på sidorna oavsett om plagget sitter löst. Jag är allergisk mot övehäng och har aldrig förstått hur man kan stå ut med detta djävulsfenomen. Har jag minsta lilla överhäng så åker plagget av, så dessa skjorts har aldrig använts mer än till fotografering.Dessutom får jag en ful rak form på
kroppen,usch.
 
 
 
 Här ser ni ett par byxor som är godkända, iaf. vad det gäller överhäng. Och dom ger en bättre form för midja och höfter, sen att dom är grisfula är en annan sak. Jag använder dom dagligen.
 
 
 
 
 Här har ni ett par byxor som jag skulle vilja komma i, dom hade jag för 3-4 år sedan. Utan överhäng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0