Jahapp

Då har jag startat något form av projekt att rycka upp mig, och det går väl sådär. Avstod dock fika som bjöds idag hos mina svärisar. Jag måste införskaffa en ny våg, tidigare vägde jag mig ju hos min konsulent men nu går jag ju inte där längre eftersom jag inte har ätit soppa på typ två månader.Nu har vi bara en sån gammal våg med en snurra som säkert väger fel och dessutom är det svårt att se exakt vad den står på.

 Funderar fram och tillbaka men har nog slutligen bestämt mig för att försöka köra två veckor ren kur och sedan två-tre veckor kombinerad kur men vet inte riktigt när detta ska träda i kraft. Jag kör på känsla och se vart jag hamnar. Tack förresten för er trogna läsare som hänger kvar trots brist på uppdatering från min sida.
Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0