God morgon

Idag är jag så trött så trött och det beror på att jag och sambon satt uppe till ett inatt trots att vi vet att vi har en morgonpigg son, men dom där vuxentimmarna när det bara är vi är ju sååå sköna så man vill ju liksom inte sova bort dom. Hur som helst så fick jag trots allt ligga kvar i sängen tills halv 8 imorse och det känns bra när han vanligtvis brukar vilja upp 6. Dagens roligaste var att vågen stod på 72,2kg dvs minus 0,8kg sedan igår och ni som var uppmärksamma såg att jag skrivit fel i föregående inlägg, jag hade gått ner 1,5kg igår och inte 1,4 som jag skrev. Alltså jag måste säga att jag tycker min kropp svarar otroligt bra på den här kuren. Hittills har jag alltså tappat 2,3 kg och jag startade i lördags. Snart kommer det bilder, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0