Vidrigt vidrigt

Usch jag känner mig riktigt äcklig, har ätit glass och det känns i hela min kropp att jag borde vara den sista på jorden som ska äta glass. Idag för första gången känner jag rädsla för att misslyckas med kuren, det har hela tiden varit min sista utväg när inget annat funkar och nu står jag här och ska ta den utvägen. Funkar inte detta, vad fan gör jag då? Finner mig i ett liv som tjock?`Aldrig! Jag har liksom inte någonsin tänkt att kuren skulle kunna misslyckas, med det menat att jag kommer klanta mig. Kuren i sig funkar ju såklart. Men varför skulle jag klara av att leva på soppor när jag inte kan avstå glass den här kvällen? Ibland känns det som jag inte fattar att jag är fet, jag tror det liksom inte och sen när jag tittar mig i spegeln så blir jag så ledsen, nästan chockad.Jag är en smal person, inbäddad i fett, fängslad i fel kropp. Är jag ensam om detta? nån mer där ute som är i samma sits?

Kommentarer
Postat av: E

Så där har jag känt många gånger också. Hur ska jag kunna gå ner i vikt när jag inte kan avstå att köpa godis en enda dag?!



Och jag förstår precis hur du menar med att vara smal fänglad i en tjock kropp. Inombords känner jag mig inte stor men så tittar man sig i spegeln och inser att så är tyvärr inte fallet. Jag lever lite i en förnekelse, eller rättare sagt, jag LEVDE i en förnekelse. Det ska ändras nu.



Jag har inte hunnit läst hela din blogg men hur mycket ska du gå ner? Planerar du att köra Camebridge hela vägen? Har du något uppsatt datum?

2012-02-21 @ 12:14:47
URL: http://tjugiosjukilo.blogg.se/
Postat av: Ella

Vi får kämpa på! Jag föler dig på din blogg, det är så kul att följa nån som kör samma race. Jadu jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, jag ska iaf. absolut inte köra ren kur hela vägen i mål.Men jag kommer nog kombinera vanliga hälsosamma måltider med camebridgepåsar tills jag är i mål sedan är planen att löpträna opch i september springa tjejmilen :) Så jag har inget datum men till sommaren vill jag känna mig smal. Jag har heller ingen målvikt, jag är mer ute efter en känsla av välbefinnande och det brukar ligga någonstans på 60-67 kg. Jag vill heller inte bli för smal för då tror jag att jag blir slapp och hängig med tanke på att dagarna innan min son föddes vägde jag 96 kg.Så huden har töjts ut en bit :( Lycka till

2012-02-21 @ 13:27:44
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0