Veckans resultat

Ja då var det daxs att redovisa veckas resultat. Igår var jag och vägde mig och då bestämde jag att köra på en vecka ren kur till och sedan stegvis lägga till mat. Ja och under denna vecka har jag, helt otroligt tappat 5,2 kg!!. 5,2 kg! Det ÄR sjukt!! Jag trodde 2. Men jag vet ju också att det såklart inte är 5 kg fett som försvunnit, dom första två dagarna töms glykogendepåerna på ca 2kg. Men ändå, man måste ju vara grymt nöjd. Jag måste också passa på att förklara att på helgerna har jag grymt svårt att blogga, det är då man ska hinna med precis allting inklusive umgås med familjen. Därför kommer bloggen att vara ganska still under helgerna men uppdateras mycket under veckorna. Hoppas ni inte lämnar mig för det.



 Midja: 83        (-3)             86cm
 Överarm: 32   (-1)             33cm (mitten på överarmen)
 Lår: 50,5         (-3)            53,5cm (mitten på låret)
 Rumpa: 107    (-3)            110cm
Byst: 102         (-3)            105cm
 Under byst: 86 (-2)            88cm'

 Måste säga att jag är supernöjd med resultatet, ni ska komma ihåg att detta är resultatet av en veckas diet. Jag är nöjd! Senare under dagen kommer jag även lägga upp samma bilder som jag gjorde första dagen, och jämföra med idag. Cliffhanger........


Kommentarer
Postat av: E

Wow vilka resultat! Sitter här och är hungrig men nu kände jag att de där tunnbröden som ligger i köket är kanske inte så frestande ändå.. ;)

2012-02-21 @ 15:04:17
URL: http://tjugiosjukilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0