välkomna

Hej allesammans (hoppas på många läsare) jag är en tjej på 28 år som det senaste året har blivit en riktig tjockis. Jag åt på tok för mycket under min graviditet och när jag i vecka 37 födde mitt barn så hade jag lagt på mig hela 28 kg.Jag tänker inte skylla på något, jag åt mig till det fetto jag nu är och måste därför svälta mig smal :) (nästan) Nästa vecka drar jag igång den omdiskuterade Camebrigekuren så detta är bara en preview av vad som komma skall. Anledningen att det skjuts lite på tiden beror på att i helgen som kommer ska jag bjuda på en viktig middag och då vill inte jag sitta med en shake i handen som ett miffo. Tills dess får ni hålla till godo med mina feta före-bilder samt mått. Jag ska under denna viktminskning vara helt ärlig mot er och jag kan lova redan nu att smal kommer jag att bli, eller normal. Jag älskar snabba resultat och genvägar när det gäller att gå ner i vikt och det är väl anledningen att jag är fet nu så jag behöver inga pekpinnar. Träna och äta rätt i all ära men då tar det ju år och dar innan kroppen släpper ifrån sig ett gram. Nej snabbt ska det gå, nu kör vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0