Omg

Jag börjar känna mig skinny, kanske inte ska överdriva men på riktigt så är jag mycket smalare än om man jämför med igår. Hurra vad skönt, jag kommer inte misslyckas. Nu ska jag bara se till att hålla vikten också, hjälp. Inom 1,5 år planerar jag och min sambo att jag ska vara gravid igen, det blir en prövning. Denna gång ska jag inte gå upp 30 kg som jag gjorde sist, fy fan vilken gris jag var. Nope nästa gång ska jag upp max 10 kg som sedan ska vara borta senast en månad efter förlossning. Sen efter det ska jag operera pattarna, lyfta dom. Jag vill nog bara ha två barn, men samtidigt vill jag ha en av varje kön så det är bara att hoppas det blir en flicka nästa gång så jag inte behöver gå igenom en förlossning till. Fy fan vad ont det gjorde, och efteråt usch nej det kan inte vara meningen att dom ska komma den vägen. Nog pratat om det, SNART är jag smal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0