Nu gäller det

Jahapp då var jag igång, det känns suveränt bra måste jag säga. Jag är väldigt peppad inför detta.
Men fy fan, jag ni ser ju själva. Vikten och fett i procent, det är skamligt. Det största jag någonsin varit, jag skäms inför er och mig själv.
Hittills går iaf. kuren mycket bra, jag är så peppad fortfarande. Men dom tre första dagarna brukar vara tuffa, riktigt tuffa. Så jag hoppas ni följer mig igenom detta för det är nu allt spännande börjar.




42,7%fett, nästan halva jag är fett hela 37 kg rent ister!



Favoritsmaken förra gången jag körde dieten, nu finns ett gäng nya smaker som ska bli skoj att testa.


Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

LYCKA TILL :-) Själv kör jag nutrilett en månad från idag. Hade inte råd med Cambridge denna månad så får ta det i mars :-) Är inte jättepeppad men SKA bli det under dagen ;-) Har fixat det förr och MÅSTE fixa det denna gång.

2012-01-23 @ 09:27:01
Postat av: Wille

Funkar det inte eftersom du kör det igen? Mitt sätt har fungerat i över 6 år eftersom jag bara äter som jag tänkt mig att äta lång tid framöver. Detsamma gäller träning, inget överdrivet där inte som man inte kan hålla.



Hur kommer vikten att förändras när du är klar? Kommer du äta som tidigare så kommer du väga som du gör nu.



Naturlig människomat som LCHF funkar bra för dom flesta. Testa gärna det sen och lycka till:-)

2012-01-23 @ 16:02:20
Postat av: Ella

Tack Mamma Mu och mycket pepp till dig med:)

Wille: Man kan väl på ett sätt säga att det inte funkade eftersom jag är tillbaka igen, men jag tror inte jag hade gått upp allt igen om jag inte hade blivit gravid,då släppte jag på allt. Träning och kost. Med den erfarenheten bakom mig vet jag att jag aldrig gör om det igen, när jag har gått ner dessa kilon så kommer jag vara klokare och hålla fast vid träning och en bra kost. Lchf är inget för mig, dels för att jag är vegetarian och då är det svårare och dels för att jag fortfarande inte är helt övertygad om att den livsstilen är hälsosam att hålla livet ut. Kul dock att det funkat för dig, hatten av för det.

2012-01-24 @ 18:21:22
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: MAMMA MU

Just det, här var ju alla mått och längd :-) Nej det där med fett% räknas konstigt. Jag testade med olika vikter och det räknas annorlunda än hela kroppen i %. Tex kan jag gå ner 25kg men fett% sjunker bara med 7% eller nåt sånt.

2012-02-12 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0