God morgon

God morgon kära vänner, imorse vaknade jag och kände mig både yrslig och svag i kroppen för första gången men det blev betydligt bättre efter första shaken om än inte helt 100. Dessutom vaknade jag vi tre inatt och var klarvaken, kunde inte somna på säkert två timmar så jag låg och googlade om det hängde ihop med dieten. Tydligen så blir man piggare fjärde dagen och behöver mindre sömn(?) konstigt tycker jag, mindre sömn kan väl inte vara bra. Sömn är ju bland det viktigaste för att kroppen ska må bra, men vad gör man inte för att bli smal :)Jag har dessutom fått mens idag och då kanske allt blir extra jobbigt för kroppen och jag blir mer trött och slut skulle jag tro. Jag tjuvmätte min midja idag, fast jag inte borde. Måndagar är ju min mät och vägdag men jag kände att jag blivit smalare så jag ville veta, mycket riktigt tre cm mindre midja. Hurra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0