Det går som en dans

Så enkelt det är den här gången, idag har jag tom tagit en promenad och varit och badat med min son och ändå känner jag mig inte hungrig och inte jättetrött. Förra gången jag gick på den här kuren så låg jag i fosterställning och skakade och sov om var annat både dag två och tre. Jag längtar så till söndag när jag ska få redovisa resultat för er, då blir det både vikt, mått och bilder. Och så vill jag passa på att be om ursäkt för mina slarvfel med stavningar och bokstäver som fattas, det bli så när jag bloggar från telefonen. Mina fingrar är för feta för min iphone. Jag ska bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Tina

Självklart är det så som du säger, de är vackra allihop om man nu ska använda det ordet.

Anledningen till att jag skrev inlägget är att på många bloggar så skrevs det att just "A" var idealet, och det är många som tycker/tror det också. DET är osunt, för att trycka lite extra på det så uttryckte jag mej klumpigt, jag är medveten om det! Alla får se ut som man vill, självklart! Ser man ut som "A" naturligt så är det såklart lika okej som vem som helsts kroppstyp, för mej! Men när "A" blir normen, det vill säga, alla ska sträva efter det idealet, att vara så smal man bara kan bli. "A" är otroligt smal, men kanske är sund och mår hur bra som helst, fine för henne i så fall. Men att skicka ut ett budskap till unga tjejer idag att dom borde, och ska se ut på ett visst vis, är galet. Anledningen till att jag tryckte på extra på "A" Var för att styrka att man inte behöver se ut så, man behöver inte späka sig till den storleken som MÅNGA idag faktiskt gör! Alla sak bli accepterade, storlek borde inte spela någon roll i ett utseende-syfte. Det gäller självklart också för A! Har fått endel kritiseringar för det inlägget och kommer därför att försöka förtydliga vad jag menar. Känner att det framgår kanske inte riktigt och syftet med inlägget fick sej ett bakslag, vilket inte var meningen! Men tack för kommentaren! Kram och lycka till!

2012-01-25 @ 20:23:36
URL: http://martinasoffentliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0