Bilder

Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.


Här har ni bilder på dagen innan jag började med kuren och en vecka senare. Dom gulare bilderna är alltså -5,2, tycker inte att det syns så mycket som jag vill när jag jämför bilderna men det har ju bara gått en vecka än så det kommer bli mer och mer skillnad. Kul med den här uppöljningen, man kan ju iaf. konstatera att trosorna sitter något bättre på dom nytagna (gula) bilderna.

Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

Gud vad duktig du är :-) Själv har jag misslyckats totalt ;)

2012-01-31 @ 08:17:59
Postat av: camebrigebruden

tack vad snällt,när jag väl bestämt mig brukar det gå vägen :)tråkigt att höra att du misslyckats, du kanske ska börja blogga så du har lite förväntningar på dig :)hoppas det vänder

2012-01-31 @ 10:39:26
Postat av: E

Det syns ju visst! Vad kul att se skillnad! :D

2012-02-21 @ 15:04:59
URL: http://tjugiosjukilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0