Veckans resultat

Jag har nu varit och vägt mig :) 2,7 kg minus jippi. Total viktminskning på 4 veckor och 2 dagar 9,9 kg och det avrundar jag till 10kg!! Jippie känns underbart igen och motivationen att fortsätta är tillbaka. Åh vad glad jag blev.

Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.

Detta är alltså bilder från dag 1 och bilder från idag, nu behöver jag inte längre förklara vilka bilder som är vilka va? Gillar dock inte att låren är så gropiga och jag misstänker att det blir värre när man går ner i vikt, innan fyller man ut gropigheten typ. Eller? Återkommer med mått senare.

Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

SATAN I GATAN vad duktig du är :-) !!!!!

2012-02-21 @ 18:51:01
Postat av: Ella

Tack snälla, det känns toppen.

2012-02-21 @ 19:01:03
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0