Tjockis

Hur kommer det sig att jag känner mig grisfet idag när jag kännde mig hyffsat smal igår. Jag kan ju knappast ha gått upp i vikt av en laxfilé, eller kan jag? Skit också jag blir väl aldrig smal. Och jag oroar mig massor för lördagen då jag ska på födelsedagsfest. Jag kommer att dricka, rödvin. Hur fan kommer det påverka mitt resultat på vägningen på söndag? garanterat inte positivt iaf. Om det skulle visa sig att jag har gåt tupp i vikt så bryter jag ihop. Jag vill under 80 och det är nu! Fan fan fan

Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

VATTEN VATTEN VATTEN - man känner sig så jäkla smal när man går på ren kur just för att man inte har massa överflödigt vatten i kroppen. Så fort du börjar äta igen så fylls ju vattendepåerna på igen.

2012-02-07 @ 12:34:41
Postat av: camebrigebruden

Ja det är ju tyvärr så, nu är jag ju livrädd att viktminskningen ska stanna av. Men jag äter ju fortfarande otroligt lite så jag borde ju fortsätta gå ner i vikt. Deppigt iaf. Hur går det för dig?

2012-02-07 @ 13:08:02
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: MAMMA MU

haha jag är inne på första dagen idag, som jag är varje dag, får se om jag lyckas denna dag ;-) Vet inte var min motivation tagit vägen.

2012-02-07 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0