skäms som en hund

Gårdagen satte sina spår på min motivation och mitt humör. Snedsteget kommer säkert kosta på vågen på söndag och det känns så dumt, tanken med denna diet var att jag skulle bli smal och sedan ha lärt mig en läxa. Dvs jag skulle börja äta bra mat, motionera och vara sund. Men gårdagens klamp i klaveret visade bara att jag är densamme även om jag så skulle gå ner 40 kg. Jag är en missbrukare, jag smyger åt mig något att stoppa i munnen när jag kan. Jag äter när ingen ser, jag unnar mig och framförallt jag frossar i mig stora mängder när jag väl börjat. Jag kan med vilja avstå, men jag kan inte ta lite. Det är allt eller inget. Usch. Idag har jag skött mig. Fattas bara annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0