Resultatdag

Hej kära vänner nu är det dags att presentera veckans resultat. Igår var jag ju och vägde mig som vanligt och nu står vågen på 76,7 kg dvs en viktminskning på 0,9kg. Jag är inte jättenöjd med det efter en vecka ren kur men det beror på att dels var det inte en hel vecka mellan vägningarna för sist vägde jag mig i tisdags istället för söndag dvs tis-söndag 0,9 kg. Och som min konsulent påpekade, mensen. Jag har mens, då samlar kroppen på sig vätska. Men hallå nu är det inte långt kvar tills jag är i hamn tycker jag. Här kommer veckans bild:


Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.


Och här får ni även en påklädd bonusbild, fattar ni att jag kan ha jeans! Strech men ändå, storlek 29 i midjan! I love it!






Återkommer med mått senare idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kul att se att fler kämpar på, har haft ett litet uppehåll i bloggen men nu är jag tillbaka :D Jag kör slanka och det är ju nästan som cambridge! De är supergoda!! Hur länge har du kört och hur länge kommer du köra??

2012-02-27 @ 22:19:07
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: Estelle

Hej roligt att hitta fler pulvrare själv börja jag med cambridge igår så jag har inte kört på så länge

2012-02-28 @ 07:36:44
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0