Ny dag nya tag

Nu är jag såhär galet pigg och speedad som man blir på ren kur, känns bra men dock vaknade jag kl 5 och kunde inte somna om så jag låg och surfade på mobilen tills sonen vaknade halv 7. Jag tänker så mycket på hur min vikt kommer vara vid nästa vägning, spännande. Jag hoppas på 75 kg men då är jag kanske optimist.Hursomhelst, när jag vägde in mig på bvc i vecka 9 vägde jag 78kg och då hade jag gått upp 9 kg på 9 veckor. Galet!! Men nu väger jag iallafall mindre än vid den invägningen. Ett tag trodde jag att jag aldrig skulle kunna gå ner den vikt jag gick upp som gravid, det känndes så omöjligt och jag hade lagt mycket hopp till ammningen som så många pratade om. Den gjorde dock ingenting för min vikt.Tyvärr.

Om jag ska bli gravid igen ska jag vara mer strikt och träna så mycket jag kan,tack och lov slutade jag snusa vid första graviditeten så den pärsen behöver jag inte gå igenom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0