Mitt liv går ut på att bli smal

Och då menar jag inte Kissie-smal, hon är enligt mig otäckt smal. Inte snyggt. Men som ni ser nedan måste ni hålla med om att det har hänt mycket om ni jämför med bild från dag 1. Ok jag posar och har en bra vinkel men ändå. Bilden är tagen nu på morgonen, jag känner mig snygg och det händer inte ofta nu för tiden.Idag ska jag och lillprinsen ut på äventyr och kommer hem imorgon igen. Sambon får sova skönt hela natten och kan bre ut sig i sängen och jag och prinsen ska ha lite skoj. Från det ena till det andra, jag tänker säkert 15 ggr per dag på hur negativt lördagens festande kommer påverka min viktminskning, jag är sjuk ju.



Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

Hejja Hejja :-) Vad var din startvikt och vad är ditt mål? Hur lång är du?



Jag har nu ÄNTLIGEN klarat av att börja kuren. Första dagen e så jäkla svår för mig, den är som ett 3m högt hinder. Men nu är jag på dag 5 och det är så skönt :-)



Jag är 1,70 och vägde nu vid start 79,5kg - jag kör 15 dagar sedan kryssning med mat i 2 dagar och sen ska jag försöka 3v ren kur till. Mitt stora mål är 65kg. Förra gången jag körde gick ja ner från 83 till 68kg. Och jag höll vikten lite upp och lite ner under 1,5 år. Låg mellan 70-74 sen åt jag upp mig 5kg under julen ;-)



Jag är matmissbrukare och har haft bulimi i över 16år så det är en ständig kamp mot missbruket. Jag mår så himla bra när jag går på ren kur då jag inte behöver bråka med maten och mina tvångstankar och ångest, utan har rutiner att följa.



KRAM

2012-02-12 @ 10:22:39
Postat av: camebrigebruden

Kul att höra att du kommit igång och att det funkar. Med tanke på din längd och vikt är du ju betydligt smalare än mig så då kanske du inte måste harva så länge iaf.Mitt mål är också 65, då är jag nöjd med mig själv. Jag är likadan med maten som du beskriver. Har missbrukat och skärpt mig fram och tillbaka genom åren. Min bulimi satte igång när jag var 13 år och har följt mig till och från fram tills idag. Jag skärper mig under perioder och sedan dippar jag tillbaka.Men innan jag blev gravid höll jag vikten bra i 4 år och så gick det utför när jag blev gravid.Jag håller tummarna för dig och hoppas du lyckas nå målvikten. Kram

2012-02-13 @ 10:00:41
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0