Mått

Godmorgon då var det dags för mått igen. Kul att det är så många "pulverbrudar" som läser min blogg. Men det är ju såklart roligt närman kan se hur dieten funkar för andra. Jag har länkat några tjejer vars bloggar jag läser och några av dom är också "pulverbrudar" Här kommer veckans mått:

                   NU                                 Dag 1                     Förändring
Midja:        78,5cm                          86cm                       -7,5cm
Öv:arm:    30,5cm                          33,5cm                     -3cm
Lår:            47,5cm                          53,5cm                     -5cm
Rumpa:      101cm                           110cm                      -9cm
Byst:         100cm                            105cm                     -5cm
Underbyst: 80cm                             88cm                       -8cm


Kommentarer
Postat av: Keennas

Skitbra jobbat! :)

Vad roligt för dig! :) Glad jag blir nu!

Kämpa på! :)

2012-02-28 @ 12:43:24
URL: http://http://keennas.spotlife.se/
Postat av: Estelle

Å det var smart hade ingen tanke att måtta sig så var bra men det syns förändring.

Bra jobbat!



Ja tänk det trodde jag nog aldrig att mitt namn skulle bli ett prinsessnamn :-)

Jag gick ju upp 30 kg pga alla mediciner så det vill jag gå ner men jag är glad för varje kg som blir minus men jag ser det på sikt.

Italien blir mitt nästa bo land riktigt längtar nu även om våren kommer mer och mer här med.



Ha en superbraig dag idag

2012-02-29 @ 07:43:53
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0