Jobb på schemat

Nu sitter jag på jobbet och plågas av diverse godisskålar och fikabröd. Jag rör såklart inget, så dålig karaktär har jag inte. Men det är ändå tillräckligt för att skapa intriger i mitt huvud. Vi fick också av våran chef ett varsit hjärta fyllt med godis, men mitt följer med hem till sambon. Som plåster på såren smackar jag i mig min lunch som består av lax (såklart) och en tomat. För er som tycker att min kost är något enformig så måste jag berätta att jag inte äter kött och därför blir det fisk för jämnan för den vegetariska kosten är inte lika proteinrik som fisk och just nu behöver min kropp mycket protein. I normala fall äter jag mer varierat med även vegetarisk kost och linser och bönor. Men nu har jag cravings för fisk och skaldjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0