Hej lördag

Natten har varit pissig, sonen har skrikigt mellan halv ett och tre och jag var såå hungrig och trött. Jag är orolig att jag kom ur ketos igår när jag tog hostmedicin, ni vet den som smakar lakrits. För senare på kvällen var jag så grymt sugen på något. Det kan också ha berott på att min käre sambo och min syster satt med varsin lösgodispåse och mumsade. Lösgodis är min svaghet, jag älskart. Men jag satt snopet och tittade på och genomled kvällens hunger och sötsug. Jag börjar tveka på om jag klarar en vecka ren kur till men jag ska iaf. försöka och kämpa, orkar jag inte så bryter jag då.Tjing tjong sålänge

Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Tack så mycket! Bra jobbat själv! :)

2012-02-25 @ 09:38:05
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0