Gott med mat

Alltså det är vansinnigt gott med mat, jag förstår att jag har hamnat i den sits som jag gjort för det är underbart att äta god mat.Jag har fått en ny"förälskelse" i några smaker och det är rosmarin, allting som är stekt i vitlök och olivolja, basilika och lax. Gud så gott! Idag stekte jag rödkål och riven morot i olivolja och typ fyra klyftor vitlök (smelly, tur att jag ska vara hemma) Och till det lax stekt i färsk rosmarin.Alltså det var så inihelvete gott, man kanske blir besatt av mat efter en sån här kur. Det är därför alla tjatar och gnatar om att jag kommer bli fetare än jag var innan när jag slutar med den här dieten men jag ska tamefan visa dom, och er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0