Godmorgon

Nu tror jag att jag har bestämt mig för att från måndag köra två veckor ren kur igen, jag måste få bort massa fett innan jag börjar missbruka igen. Då kanske, men bara kanske jag är motiverad att hålla igen på riktigt. Vad har jag för fel? Det är som om min kropp och hjärna kämpar tillsammans för att hålla mig fet, som att det är meninge att det ska vara så. Har jag kanske fettgenen eller en dubbleter av fettgenen? Varför kan vissa smocka och stoppa i sig allt möjligt medans jag lättvindigt kan lägga på mig 3-5kg per vecka om jag inte sätter stopp. Och kom´inte och säg att jag har lite muskler som förbränner för jag har alltid varit muskulös. När jag gymmade så hade jag alltid 2-3 ggr så tunga vikter som mina kroppsligt jämna kompisar. Jag har alltid upplevt mig själv som väldigt stark men mina muskler kanske är dåliga på att förbränna ;) Vad vet jag. Jag vill iaf. gärna vara smal, livet är så mycket enklare då. Vad gör ni denna dimmiga morgon? Hör ni alla ni som läser, skriv något. Jag blir så himla glad när jag får kommentarer, vill veta vad det är för personer som läser min blogg. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0