Fy farao

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och skulle nästa kunna tänka mig att käka upp min egen hand. Jag är så inihelvetes hungrig. Vad är det som händer? är det för att jag har mens? Hela denna dag har varit lika, hungrig hungrig hungrig. Jag har tagit två promenader också, kanske är det därför. Hur som helst så är det jobbigt när man bara sitter och tänker på ätbara saker. Min sambo klagar på det outhärdliga andedräkten och min syster gjorde likaså. Så jag är alltså i ketos, men varför mår jag inte bra då? Jag har iofs. lite feber och mår allmänt dåligt.  Nej nu ska jag smålura lite på soffan innan jag kryper ner i sängen och hoppas på att få sova skönt inatt och att jag slipper babyskrik. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0