Fy fan vilken pissdag

Usch jag mår fördjävligt. Trött, sugen på att äta, allmänt sliten och ont i kroppen. Jag skulle vilja krypa upp i sängen och slumra men det går ju inte när man har en bebis på 8 månader som är mer aktiv än en durasellkanin.Men jag har inte legat på latsidan idag må jag säga, när sonen sov så passade jag på att måla grinden som ska monteras i trappen och dessutom måla om väggarna i trappen och hallen! Och helt ärligt så var väggmålandet en impulsgrej, jag kom på att det skulle vara snyggt att måla om där. Kollade om det fanns färg och sedan körde jag igång. Nu känner jag mig som en utskiten äppelmos som min farmor brukar säga.

Usch fy fan nu längtar jag tills jag får äta lite.Nu hoppas jag efter denna plågsamma dag att viktminskningen går i samma takt fortsättningsvis för jag känner att jag håller på att tappa gnistan. Min käre sambo ringde nyss, han fick sig en släng av sleven kan man säga. Jag malde på som bara den, samtalet gick väl typ ut på att han var värdelös, som han själv skulle ha sakt det.
Fet och elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0