Alla hjärtans dag

Min sambo är ganska romantisk av sig och vill nog gärna göra fina saker för mig, men tiden räcker aldrig till för allt man önskar. Så jag förväntar mig inget av honom idag, möjligen att han kommer hem i tid från jobbet vilket han normalt sett aldrig gör. Trots att han har en 80% tjänst när han är pappaledig en dag i veckan så jobbar han i stort sett 120% och ni förstår ju själva hur det går ihop. Men igår gjorde han mig mycket glad genom att säga att han tyckte jag var så himla fin och att det såg ut som jag gått ner mer för han tyckte jag var smalare i ansiktet :) Jag funderar på vad jag skulle kunna göra för honom, baka något gott kanske? Vi får se. Happy valentine allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0