Jahapp

Nu har det gått nästan ett halvår sedan jag drog igång kuren och typ två månader sedan jag slutade, bortsett från veckan i juni när jag gjorde en snabb veckas kur. Och vad tror ni jag väger? Det vet jag inte. Men sist jag vägde mig så var det 75,5 kg och det efter en stillasittande semester med många goda middagar. Skulle gissa på att den står på 76+ nu. Snabbt ner och snabbt upp igen! Vad ska jag göra? Jag vill ju ner under 70 kg.Jag förstår om ni börjar lessna på samma tjat och gnat från min sida, utan resultat dessutom! Hur går det för er andra pulvrare? Håller ni vikten eller går ni upp igen och tar till pulverdiet när det tryter? Eller startar ni ett nytt hälsosamt liv när ni nått målvikt? Ska man hålla på så här resten av livet? Hjäääääääääälp 

Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Har precis kört igång med en ny 4-veckorskur. Detta pga att sommaren satte sina spår med ca 4 kg plus.. Men det är bara att köra på!

2012-08-30 @ 10:05:01
URL: http://tftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0