Uppsvälld

God kväll idag har jag varit och jobbat. Till lunch åt jag en tonfisksallad och dum i huvet och tarv som jag är så åt jag även brödet dessutom smakade jag två tuggor av sambons pastarätt när jag kom hem. Och det var så sjukt dumt!! Varför gjorde jag det? Har så sjukt ont i magen och den är uppsvälld och ser ut som en gravidmage. Har jag sabbat min kropp? Kan man bli överkänslig mot viss mat när man håller på med pulverdieter? Usch känns inge kul alls:( igår blev det iaf. en löptur på 6 km och det gick hyffsat bra gjorde av med 455 kcal också vilket kändes grymt skönt. Dessutom har jag bestämt mig för att köra intervallträning 1gång/ vecka för att effektivisera fettförbränningen. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0