Resultatdag

Igår var jag som bestämt och vägde mig, och jag har lyckats med det otroliga -3,8 kg. Det känns underbart! Nu väger jag 72,1 kg  och snart är jag under 70kg. Jag kan knappt fatta! När man väger 96kg och känner sig som en boll, eller ja är man 163cm och väger 96kg (dock gravid) så ÄR man en boll. Men iaf, då tror man aldrig att man ska kunna komma tillbaka dit man en gång var. Och det är nästan med tårar i ögonen som jag provar mina gamla kläder och dragkedjor och knappar går igen enkelt. Så himla skönt. Men än är det inte klart,lite till ska jag ner. Men inte mycket. Jag känner mig lite lös i skinnet, men jag tror det drar ihop sig något med tidenmen ändå. Jag vill inte gå för långt i det hela, jag är sååå nöjd med storlek 38 så det blir ingen size zero av mig. Iaf. hittills har jag droppat totalt 15,4 kg av camebridgekuren och innan det så hade jag gått ner 11 kg efter förlossningen vilket innebär - 26,4 kg av 28kg.

Här kommer lite bilder.


Vidriga avskyvärda bilder där jag har försmå underkläder, tanken är att dom ska sitta bättre och bättre för varje vecka. Jag har inte ens bemödat mig att sträcka på mig, jag står där som en säck, en sorglig varelse som nått avgrunden som smakar på asfalten. En fettblobb som hoppas på ändring.   87,5 kg startdagen av kuren 23/1-12



 Gårdagens vikt (kvällsvikt!!) 72,1kg 15/4-12



Mått

                           NU                        DAG 1                       Förändring


Midja:                  74cm                    86cm                         -12cm
Öv.arm                29,5cm                 33cm                         -3,5
Lår                      47,5cm                 53,5cm                      -6cm
Rumpa                97cm                    110cm                       -13cm
Byst                    97cm                    105cm                       -8cm
Underbyst            75cm                    88cm                         -13cm

Nu kör jag en vecka ren kur till sen börjar uptrappningen till ett normalt liv, med normal mat och löpning igen. Hurra.
                                


Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

GRATTIS!!! Bra jobbat!! :-)

2012-04-16 @ 11:12:54
Postat av: Alexandra

Jag har också testat pulver, gick inte upp allt, men just nu när man går över till mat så tror jag att det är bra att äta kolhydratsfattig kost!



Lycka till!

2012-05-11 @ 23:08:32
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0